10 December 2005

tired..but..

kepenatan..

sehari menghadap elektif projek. Memang kena hadap sungguh dh sekarang ni.Interesting topic ..'Dyslexia Symptoms;Coordination of left and right among dental student'. Hmm..who would have guess dyslexia has anything to do with dentistry..

Alhamdulillah, Adik ditawarkan masuk SMAP Kajang. ..eheh, another generation of SMAP in the family. Deep down, i felt really relieved hearing the news, knowing that another adik of mine is going to enter sekolah agama. Pengalaman dan ilmu yg pernah aku terima 5 thn di sekolah Smap dulu, harapnya adik2 aku dpt lebih lagi. HEh..tetiba rindu sgt pulak kat sekolah tu, ..bila aku nak pergi jenguk sekolah ya. Rasa sgt happy bila Bie cakap Ust JEfridin ,Ustzh Nuri masih ingat kat aku..eheh...insyaAllah, pjg umur ada masa, aku pergi nanti...

mata dh mengantuk. Need to go. till later ya...

1 comment:

Sahal Fikri said...

ramai dah cikgu takde..pernah la dulu datang tp SMAP dah tak mcam dulu.

Adik nadmin sekolah kat situ. Pengetua baru dah banyak tukar sistem sekolah. Kita takde lagi macam zikir munajat atau kuliah maghrib sbb prep terus lps maghrib. Habis prep baru isyak..

Bila dikenangkan waktu sekolah memang seronok. Tapi masa tak boleh berputar kembali. Jadi, gunakan sebaiknya masa sekarang agar di hari mendatang kita takkan menyesal lagi.