11 December 2004

chocolate doughnuts..yumm!

Life is heaven. When u woke up and found a plate of doughnuts, with creamy chocolate topping , emm..enough to salivate me. Hehe..

Hilang penat lps bangun dr tidur, walaupun tidur lewat2 ptg selalu buat aku sikit pening. Berehat hujung minggu di rumah, aktiviti yg aku rs cukup menyenangkan hati. Sepatutnya aku kena attend seminar kesihatan anjuran fakulti perubatan, utk jadi fasi, aku tolak ke junior utk pergi. Sorrylah, i need some space for myself. Weekdays aku full, kejar sana sini. Weekends, are for family time. Bermalas2 dgn adik2 aku, berborak2 dan bergurau dgn mak ayah aku. Nothing compares to that...

Tadi, tengok gambar Imah, ( my sister ), di UK. She is soo beautiful, grinning from ear to ear, and secretly i think she's the prettiest of all, among her other friends in the photo. ( heheh, mmglah adik kita,tp mmg betul pun..). It's nice to see her so happy, cheerful..her pictures were all filled with laughter. She's been blessed indeed, and she deserves every bit of it. Hehe..tak kusangka adik yg malu2 dan dibuli oleh aku sms zaman hingusan dulu, sudah begitu dewasa dan cantik...( ampun ya imah..heheh )

Sangat kenyang. Lupa diri masa mengadap donat bercoklat, yg panas2 pulak tuh. Fuuh...Hilang terus semangat dan keazaman utk 'hidup sihat, makan sihat ' aku. Macam di kolej, lps menikmati sebungkus junk food atau se'bar' coklat, baru mula nak menyesal. Kesian kat badan aku, terasa menzalimi diri sendiri jugak. Sekali - sekala takpe, jgn itu dibuat makanan harian.

okaylah. Tadi suara Shin Can memenuhi ruang tv kat rumah, sekarang suara doraemon dan Nobita plak. Hidangan hujung minggu. Bukan kanak2 aje melopong, kdg2 yg dh terkeluar dr kategori kanak2 pun 2 kali lima jugak. heheh.

till later, bye!

"Home is where the heart is.."

No comments: