22 December 2004

lepas Tutorial dr dalia

aku ni bukannya bodoh..cuma tak berdisiplin je.
aku ni, Tuhan bagi akal, cuma tak gunakan sepenuhnya.
aku ni, bukannya cacat tubuh atau terencat minda, cuma tak bersyukur dan manfaatkan kurniaan- Nya.
aku ni, selalu sedar diri, tapi tak kekal lama kesedaran tu.
aku ni, selalu lepas terantuk baru terngadah, lps tu kata kat diri sendiri, .." lepas ni tobat dah.."

aku tahu aku boleh pergi lebih jauh, dengan syarat mesti disiplin .
aku tahu satu hari nanti,aku sampai jugak ke destinasi aku, dengan syarat mesti usaha kuat .

aku tahu, aku boleh jadi se'terer' Dr Dalia..dengan syarat be passionate and love what im doing.
aku tahu, aku boleh buat, dengan syarat jgn dok berangan je.
pokok pangkalnya..kena tegas dgn diri sendiri, and fight hard..
i know life is tough, but im damn tougher!

satu hari nanti, aku akan berjalan di musim winter, dalam kot tebal berselubung badan, melanjutkan pelajaran di luar negara..
satu hari nanti, ketika berjalan di pasar malam, orang2 kampung, tua dan muda, akan melambai pada aku dengan gembira, memanggil.." apa kabar Dr ?"..

satu hari nanti....

fuuh,,kalau pasal berangann...lepas tutorial dr dalia, selalu berkobar2.. she's really inspiring, the way she asks and asnwers , proves that she really know what she' talking ,..and she knows it in depth..

JIA YOU!!!

"The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not lack of knowledge, but rather a lack of will.." - Vince Lombardi





No comments: